Gewone man

Archetype de Gewone Man

Het allerbelangrijkste voor De Gewone Man is erbij horen. Ze houden er niet van om op te vallen. Ze zijn verstandig, kritisch en hebben een down-to-earth mentaliteit. De Gewone Man is positief en zal zich aanpassen aan de groep. 

  • Belangrijkste waarde: Erbij horen
  • Belangrijkste drijfveren: verbinding, eenheid, gelijkheid, kameraadschap, inclusie
  • Grootste angsten: exclusie, isolatie, vijandigheid, opvallen

 

 

"We zijn allemaal bladeren aan verschillende takken van dezelfde boom"

Mogelijk kleurpalet van de huisstijl van De Gewone Man 

 
Voorbeelden van Gewone Man brands:

Hema, Douwe Egberts, IKEA, Radio538

Denk aan: 

Rene Froger

Ontdek het archetype wat het beste bij jouw brand past!

Wil jij ook meer vanuit jouw brand-archetype gaan werken en ben je benieuwd welke nou het beste bij jouw merk past? Doe dan onze archetypetest en ontdek in slechts 9 vragen welke het is.

Andere archetypes

Naast de Gewone Man  zijn er nog 11 andere archetypes, zoals de Wijze, de Rebel en de Onschuldige. We maakten een overzicht van alle andere archetypes en links naar de verdiepende artikelen.

12 archetypen in flamingoland

We selecteerden ook nog een aantal artikelen voor je:

hey Hallo!

Wij zijn Liesbeth en Iris.

Branding en Brainwork. Mindset en marketing. 

Blond en brunette. Introvert en extravert. Ochtendmens en avondmens.

We vinden elkaar in onze purpose. Dat maakt ons ook Yin en Yang, waar onze verschillen versterken elkaar. Zodat wij alles kunnen geven omdat jij kunt floreren in je werk en in je leven. Elke dag.

We inspireren door verhalen te delen. We helpen je te groeien in onze Academy, online en offline. We coachen je om je verhaal te herschrijven. Samen te transformeren.

Blooming Stories draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches