Held

Archetype de Held

De Held staat voor ambitie, voor winnen! Altijd bezig met het ontwikkelen van nieuwe vaardigheden om beter te worden, zijn en blijven dan de rest. De Held is doelgericht en laat zich niet snel uit het veld slaan. 

  • Belangrijkste waarde: Meesterschap
  • Belangrijkste drijfveren: moed, groei, ontwikkeling, verdediging
  • Grootste angsten: onkunde, lafheid, achteruitgang

"Waar een wil is, is een weg."

Mogelijk kleurpalet van de huisstijl van De Magiër 

 
Voorbeelden van Held brands:

Quote, Nike, Sportlife

Denk aan: 

Maarten van der Weijden

Ontdek het archetype wat het beste bij jouw brand past!

Wil jij ook meer vanuit jouw brand-archetype gaan werken en ben je benieuwd welke nou het beste bij jouw merk past? Doe dan onze archetypetest en ontdek in slechts 9 vragen welke het is.

Andere archetypes

Naast de Held zijn er nog 11 andere archetypes, zoals de Magiër, de Minnaar en de Gangmaker. We maakten een overzicht van alle andere archetypes en links naar de verdiepende artikelen. 

12 archetypen in flamingoland

We selecteerden ook nog een aantal artikelen voor je:

De psychologie van kleur
podcast

De psychologie van kleur

De kracht van kleur. Verschillende manieren waarop je kleur kunt inzetten voor je merk In deze podcastaflevering leer je meer over de psychologie van kleur. Liesbeth neemt je mee in hoe je ervoor kunt zorgen

Lees verder »

hey Hallo!

Wij zijn Liesbeth en Iris.

Branding en Brainwork. Mindset en marketing. 

Blond en brunette. Introvert en extravert. Ochtendmens en avondmens.

We vinden elkaar in onze purpose. Dat maakt ons ook Yin en Yang, waar onze verschillen versterken elkaar. Zodat wij alles kunnen geven omdat jij kunt floreren in je werk en in je leven. Elke dag.

We inspireren door verhalen te delen. We helpen je te groeien in onze Academy, online en offline. We coachen je om je verhaal te herschrijven. Samen te transformeren.

Blooming Stories draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches