Rebel

Archetype de Rebel

De Rebel heeft een verlangen tot revolutie. Enerzijds omdat de Rebel echt wil bijdragen aan een verbeterde wereld, anderzijds ook vanwege de anarchie die het met zich meebrengt. De Rebel wilt geen regels, is tegendraads en is niet bang voor een strijd. 

  • Belangrijkste waarde: Revolutie
  • Belangrijkste drijfveren: bevrijding, verandering, onafhankelijkheid
  • Grootste angsten: dienstbaarheid, overeenstemming, eenheidsworst

'Regels zijn er om verbroken te worden'

Mogelijk kleurpalet van de huisstijl van De Rebel 
 
 
Voorbeelden van Rebel brands:

Harley-Davidson, Diesel, GoPro

Denk aan: 

Tim Hofman

Ontdek het archetype wat het beste bij jouw brand past!

Wil jij ook meer vanuit jouw brand-archetype gaan werken en ben je benieuwd welke nou het beste bij jouw merk past? Doe dan onze archetypetest en ontdek in slechts 9 vragen welke het is.

Andere archetypes

Naast de Rebel zijn er nog 11 andere archetypes, zoals de Onschuldige, de Held en de Innovator. We maakten een overzicht van alle andere archetypes en links naar de verdiepende artikelen. 

12 archetypen in flamingoland

We selecteerden ook nog een aantal artikelen voor je:

hey Hallo!

Wij zijn Liesbeth en Iris.

Branding en Brainwork. Mindset en marketing. 

Blond en brunette. Introvert en extravert. Ochtendmens en avondmens.

We vinden elkaar in onze purpose. Dat maakt ons ook Yin en Yang, waar onze verschillen versterken elkaar. Zodat wij alles kunnen geven omdat jij kunt floreren in je werk en in je leven. Elke dag.

We inspireren door verhalen te delen. We helpen je te groeien in onze Academy, online en offline. We coachen je om je verhaal te herschrijven. Samen te transformeren.

Blooming Stories draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches