In de media

In de media

In de media

Adformatie Coverstory

In 2012 werd Liesbeth Marketing Talent of the Year, daar is onder ander dit artikel uit voort gekomen. Ruim 10 jaar later is ontwikkelen in haar vakgebied voor Liesbeth nog steeds heel relevant. 

‘Voor mij is vrouw-zijn in mijn carrière geen issue. Het gaat erom wat je te bieden hebt en waar je zelf naartoe wil. Mijn definitie van succes is bijvoorbeeld niet dat ik per se in de board wil komen. Ik streef ernaar om mij als marketeer steeds verder te ontwikkelen en op een inhoudelijke manier met mijn vak bezig te zijn. 

Blooming Stories

Alle artikelen op een rijtje

Met mijn eigen bedrijf help ik ondernemers om hun bedrijf op te starten vanuit een merkstrategie. Iedere ondernemer kan nu nog steeds een eigen platform opbouwen, maar het is in deze tijd wel lastiger. Ik wil deze ondernemers via Share Your Magic Now alsnog helpen hun creatieve ideeën zichtbaar te maken.’’

IMG_8827

Future First Ladies

 ‘Voor mij is vrouw-zijn in mijn carrière geen issue. Het gaat erom wat je te bieden hebt en waar je zelf naartoe wil. Mijn definitie van succes is bijvoorbeeld niet dat ik per se in de board wil komen. Ik streef ernaar om mij als marketeer steeds verder te ontwikkelen en op een inhoudelijke manier met mijn vak bezig te zijn. 

Another-Brand-story-wendy-v-aal-7971

Gratis weggeven?

Wanneer levert het gratis weggeven van je product of dienst eigenlijk iets op? We vragen het ondernemerscoach en bestsellerauteur Kelly Weekers en brandexpert Liesbeth Gouda.
“‘Je moet nu niet in paniek alles gratis weg gaan geven.’ Daar ben ik het helemaal mee eens. Al is gratis iets weggeven wat mij betreft niet perse verkeerd. Het is prima om iets gratis weg te geven, zolang het onderdeel is van een langetermijnstrategie.”

artikel werf&

Wat een flamingo met employer branding te maken heeft

Met haar bedrijf is de Rotterdamse Liesbeth Gouda al een tijdje actief in (employer) branding. Opvallend in al haar uitingen is de steeds terugkerende flamingo. Geen toevallig gekozen icoon, want juist een flamingo bevat tal van eigenschappen die volgens haar van toepassing kunnen zijn op branding, ook in het werkgebied van werving en arbeidsmarktcommunicatie. 

foto liesbeth acup

Boek Liesbeth als spreker

Liesbeth’s ultieme droom is dat iedereen de beste versie van zichzelf vandaag leeft. Ze helpt ondernemers met hun branding en deze ondernemers een podium te geven. Ze ontving meerdere prijzen als marketingtalent en werd twee keer genomineerd voor de VIVA400.

Liesbeth heeft haar eigen methodiek ontwikkeld op basis van een flamingo. “De flamingo komt uit de quote ‘Be a flamingo in a flock of pigeons’. 

Schermafbeelding 2023-01-19 om 11.19.49

‘Mensen moet je niet vastbinden, maar juist stimuleren om te groeien’

‘Voor mezelf beginnen was voor mij altijd al een droom, maar ook heel spannend. Het spookte altijd rond in mijn hoofd, maar vond niet het juiste moment. Ook omdat ik altijd met veel plezier bij werkgevers heb gewerkt. Los van zekerheid, geef je natuurlijk ook het hebben van collega’s op en ik ben écht een gezelschapsdier, dus dat was een ander punt waar ik mee worstelde.

Awards

Liesbeth werd al tijdens haar studie verkozen tot Marketingtalent 2005. In 2012 werd ze Publiekswinnaar Marketing Talent of the Year.

Blooming Stories

Nominaties

Laat jouw merk bloeien met 3 gratis online masterclasses.

Zet vandaag nog de eerste stappen richting een bloeiend bedrijf met onze 3 gratis Flamingo Way maserclasses. We geven je handvaten voor het het vinden van jouw purpose, het ontdekken van jouw ideale klant,  tot het vinden van jouw plek in de markt. Met de Flamingo Way kom je tot een ijzersterke brand en/ of contentstrategie.