the flamingo way


certificering
TFW for Content Creators
TFW for Content Creators is een opleiding op basis van onze beproefde methode The Flamingo Way. Voor ambitieuze content creators en eager online marketeers. Voor fotografen, tekstschrijvers, story tellers en videografen. Eigenlijk voor iedereen die wordt ingezet voor de visuele en tekstuele zichtbaarheid van een bedrijf, maar de handvatten mist om bij de opdrachtgever echt tot de kern te komen.
Duur: 5 weken
Investering: €1995,-
Maximaal aantal deelnemers: 9
Je werkt als online marketeer of content creator in de breedste zin van het woord. Je hebt HBO/WO denkniveau.
Opleidingsdata:
11 maart
25 maart
15 april
Deze opleiding kan ook incompany worden verzorgd, het minimum aantal deelnemers is dan 6. Een incompany training kan ook volledig online worden verzorgd.
Wat kun je verwachten:
- mix van theorie en praktijk
- mix van branding en coachende gespreksvoering
- we kijken met je mee gedurende een adviestraject
- 3 trainingsdagen op onze eigen trainingslocatie in het centrum van Rotterdam
- alle trainingsdagen zijn van 9:30 tot 16:30
- koffie, thee en een heerlijke lunch zijn inbegrepen
€1995,-
Een complete opleiding in een kleine groep gelijkgestemden, met individuele begeleiding in de praktijk.
Dit ga je per module van ons leren:
Dag 1
- Introductie The Flamingo Way
- Basisvaardigheden van een goed gesprek
- Luisteren, Samenvatten en Doorvragen als een pro
- Empathie, kracht van kwetsbaarheid
Dag 2
- Inzoomen op de ‘why’ en de huidige situatie
- Instrumenten om in te kunnen zetten voor het faciliteren van storytelling
- Doelen stellen; wat is een goed doel en wat niet? (en dit gaat verder dan alleen SMART doelen ;))
Dag 3
- Hoe faciliteer je het onderzoeken van doelgroep en markt
- Hoe kom je tot een krachtig aanbod met je klant?
- Respectvol confronteren, je klant leren aanspreken
Daarnaast
- Kijken wij mee met een van jouw adviestrajecten
- Krijg je alle materialen tot je beschikking om in te zetten bij je eigen trajecten
- Is er gelegenheid tot supervisie na afronding van jouw opleiding
- Heb je een groep met peers om kennis en ervaring mee te delen
Aan het eind van de opleiding:
TWF-gecertificeerd
Je kent het model niet alleen, je ‘ownt’ het echt. Je kunt branding vraagstukken voortaan aanpakken vanuit een bewezen succesvolle methodiek
Coachende gespreksvoering
Je hebt de tools in huis om echt te luisteren en empathisch aan te sluiten bij je klant, waardoor je meer kunt verbinden en tot de kern kan komen. Je kunt je klant respectvol confronteren wanneer er een discrepantie is tussen wat een klant wilt en wat een klant doet, en zo tot een succesvollere samenwerking komen
Persoonlijke groei
Jij weet precies welke uitdagingen jij moet aangaan als ondernemer om jouw bedrijf tot bloei te laten brengen. Je hebt zicht op je eigen valkuilen, groeit als persoon en zult daardoor je werk moeitelozer kunnen doen.
... heb je alles in huis om effectiever en daadkrachtiger te zijn in jouw werk en zo jezelf en jouw klant te laten floreren!
€1995,-
Wat anderen zeggen over programma's van Iris & Liesbeth:



Over Blooming Stories
Blooming Stories is het bedrijf van Iris en Liesbeth. Samen hebben ze hun krachten gebundeld om ervoor te zorgen dat iedereen met wie zij mee werken, de beste versie van zichzelf kan leven. Dit allemaal vanuit hun kantoor in het centrum van Rotterdam. Waar Iris een ondernemende coach en trainer is, is Liesbeth een branding expert met jarenlange ervaring als marketing- en brand manager.
Iris Kolthoff (ondernemer, trainer en coach) is een geregistreerd coach en trainer met een achtergrond in organisatie- en gezondheidspsychologie. Ook deed ze onderzoek naar gedragsverandering en in haar jaren als consultant werkte ze met talloze teams en organisaties op weg naar verandering en groei. Als coach werkt Iris nu veel met mensen die coachvragen hebben rondom de thema’s als perfectionisme, assertiviteit en authenticiteit. Ze leidt professionals op tot coach en traint teams naar coachend leiderschap.
Liesbeth Gouda (ondernemer en branding expert) Na 15 jaar in het bedrijfsleven te hebben gewerkt als marketeer, tot Marketing Talent of the Year te zijn benoemd en vele andere marketing en campagneprijzen te hebben gewonnen, heeft zij zich vanaf oktober 2017 volledig op het ondernemerschap gestort. Zij is toen gestart met Another Brand Story, waar ze ondernemers helpt met hun branding aan de hand van haar unieke methode ‘de Flamingo Way’. In 2019 startte ze een tweede bedrijf: Another Destination Story: branding en marketing in de vrije tijd, recreatie en toerisme branche.
Samen helpen zij mensen in de knop te floreren. Zodat zij hun beste leven kunnen leiden. Elke dag.
Maar je hebt hier zelf invloed op. Jij bent degene die hiervoor kunt zorgen. Jij bent degene die de regie kunt pakken en jezelf het leven te bieden waarin jij floreert als ondernemer met jouw business, maar ook als mens. Je hoeft namelijk niet te wachten, je hoeft het niet meer uit te stellen. Pak vandaag nog de regie in eigen handen en gun jezelf de gelukkigste versie van jezelf.
Misschien vind je dit ook nog leuk om te lezen:

Huidige klanten vs. doelgroep. Wat is het verschil?
Weet jij exact wie je doelgroep is en hoe je die kunt bereiken? Nee? Misschien voel je je een beetje betrapt, dat je dat niet precies weet. Of voel je zelfs je wangen een beetje

Het belang van persona voor jouw bedrijf
Het belang van persona voor jouw bedrijf Het schrijven van persona is een ontzettend belangrijk onderdeel van branding. Het is een fictieve weergave van je ideale klant met tal van kenmerken. Met een persona komt

Waarom je why en je passie niet hetzelfde zijn
Foto is een still uit onze About-video door Larissa Kaashoek Why, passie, purpose, een rijtje benamingen die te pas en te onpas door elkaar gebruikt worden. Ik heb zelf eigenlijk altijd wat moeite met deze