Sterke merken worden gebouwd op verhalen. Geen holle kreten, maar échte verhalen die resoneren met je doelgroep én je eigen mensen. In onze training Storytelling leer je hoe je jouw merk of organisatie vertaalt naar een authentiek verhaal dat raakt, blijft hangen én in beweging zet.
Sterke merken worden gebouwd op verhalen. Geen holle kreten, maar échte verhalen die resoneren met je doelgroep én je eigen mensen. In onze training Storytelling leer je hoe je jouw merk of organisatie vertaalt naar een authentiek verhaal dat raakt, blijft hangen én in beweging zet.
Ook als incompany training beschikbaar afgestemd op jullie merk, doelen en dynamiek. Ideaal om meer eenheid te creëren in tone of voice, narratief en merkuitstraling.
We bieden deze training ook incompany aan – volledig afgestemd op jullie merk, uitdagingen en ambities. Ideaal als je met je team meer eenheid wil creëren in tone of voice, aanpak en strategie. We maken het persoonlijk, praktisch én toekomstgericht.
Liever samen met je team?
Deze training is er voor communicatieprofessionals, merkbouwers, ondernemers, leidinggevenden en andere changemakers die het verhaal van hun merk of missie helder en krachtig willen overbrengen.
Of je nu solo werkt of met een team: als je wilt leren hoe je verhalen vertelt die niet alleen kloppen, maar ook binnenkomen en iets in gang zetten dan is dit jouw training.
Deze training is er voor communicatie-professionals, merkbouwers, ondernemers, leidinggevenden en andere changemakers die het verhaal van hun merk of missie helder en krachtig willen overbrengen.
Of je nu solo werkt of met een team: als je wilt leren hoe je verhalen vertelt die niet alleen kloppen, maar ook binnenkomen en iets in gang zetten dan is dit jouw training.
Je ontwikkelt een krachtig merkverhaal dat past bij jouw organisatie.
Je leert hoe je storytelling inzet in interne én externe communicatie.
Je maakt verhalen die raken, inspireren en activeren.
Je ontdekt welke formats en kanalen het best werken voor jouw verhaal.
Je krijgt tools om verhalen te verzamelen, structureren en vertellen.
Je vergroot de impact van je communicatie met storytelling die beklijft.
Voorbeelden die blijven hangen
Geen formats uit een boekje, maar verhalen uit de praktijk.
Leren van een expert
Je werkt met een ervaren storyteller die inspireert én je kritisch laat kijken.
Altijd praktijkgericht
Geen dikke boeken, maar échte toepassing. Wat je leert, gebruik je meteen.
Download de printversie van deze cursus (PDF)
Een merkverhaal dat klopt van binnenuit, met hoofd én hart.
Verhalen die inspireren, verbinden en richting geven.
Structuur en vorm: van merkverhaal tot klantverhaal, van pitch tot campagne.
Tools om verhalen intern te borgen én extern tot leven te brengen.
Onze unieke methodiek The Flamingo Way vormt de basis van alles wat we doen. Geïnspireerd op de balans, flair en samenwerking van de flamingo helpen we jou om jouw verhaal van binnenuit te versterken. Zichtbaar, voelbaar en krachtig.
Verhalen formats: intern, extern, digitaal & fysiek
Verhalen structureren: de kracht van narratief denken
Storytelling als veranderinstrument
Tools en werkvormen om storytelling te activeren
Van strategie naar verankering: intern draagvlak bouwen
Jouw merk-DNA en de kracht van authentieke verhalen
De elementen van een sterk merkverhaal
Storytelling in relatie tot merk, missie en cultuur
Persoonlijke verhalen en merkidentiteit verbinden
Jouw merk-DNA en de kracht van authentieke verhalen
De elementen van een sterk merkverhaal
Storytelling in relatie tot merk, missie en cultuur
Persoonlijke verhalen en merkidentiteit verbinden
Programma
Ook als incompany training beschikbaar afgestemd op jullie merk, doelen en dynamiek. Ideaal om meer eenheid te creëren in tone of voice, narratief en merkuitstraling.
Ook als incompany training beschikbaar afgestemd op jullie merk, doelen en dynamiek. Ideaal om meer eenheid te creëren in tone of voice, narratief en merkuitstraling.
Liever samen met je team?
De training is van 9:30 tot 16:30 uur en omvat 2 bijeenkomsten. De training wordt verzorgd in Rotterdam
De training is van 9:30 tot 16:30 uur en omvat 2 bijeenkomsten. De training wordt verzorgd in Rotterdam
Plaats en data training:
Plaats & data
De factuur ontvang je na de eerste bijeenkomst. Liever eerder? Laat het even weten bij je inschrijving via het opmerkingenveld, dan houden we daar rekening mee.
De factuur ontvang je na de eerste bijeenkomst. Liever eerder? Laat het even weten bij je inschrijving via het opmerkingenveld, dan houden we daar rekening mee.
Veel organisaties bieden een opleidingsbudget aan waarmee je je professioneel kunt ontwikkelen. Check je arbeidsvoorwaarden of informeer bij je leidinggevende of HR-afdeling wat er mogelijk is.
Veel organisaties bieden een opleidingsbudget aan waarmee je je professioneel kunt ontwikkelen. Check je arbeidsvoorwaarden of informeer bij je leidinggevende of HR-afdeling wat er mogelijk is.
Er bestaan diverse manieren om je opleiding (deels) te financieren, zowel voor particulieren als werkgevers. Denk aan subsidies, opleidingsbudgetten of andere stimuleringsmaatregelen.
Er bestaan diverse manieren om je opleiding (deels) te financieren, zowel voor particulieren als werkgevers. Denk aan subsidies, opleidingsbudgetten of andere stimuleringsmaatregelen.
Financierings-
mogelijkheden
Heb je een sterk en authentiek merkverhaal dat raakt.
Weet je hoe je verhalen inzet voor merkbouw, verandering en communicatie.
Ben je in staat om verhalen te verzamelen, structureren en overbrengen.
Kun je anderen meenemen in jouw verhaal – van team tot klant.
Heb je tools om storytelling praktisch en duurzaam toe te passen.
Je krijgt geen droge theorie, maar een praktijkgerichte aanpak waarmee je meteen aan de slag kunt. Je leert van een ervaren expert die met je meedenkt, uitdaagt en inspireert. Geen standaardformats, maar echte voorbeelden, frisse ideeën en hands-on tools die je blik verruimen én je merk versterken.
Je krijgt geen droge theorie, maar een praktijkgerichte aanpak waarmee je meteen aan de slag kunt. Je leert van een ervaren expert die met je meedenkt, uitdaagt en inspireert. Geen standaardformats, maar echte voorbeelden, frisse ideeën en hands-on tools die je blik verruimen én je merk versterken.
Investering
Schrijf je hier
in voor de Training
Storytelling
Inschrijven
Download de printversie van deze cursus (PDF)