Yoga als markering van je werkdag
Door de huidige lockdown kan je hele leven voelen als een grote blur. Je werkt in je eigen huis, kinderen zijn er terwijl je een zakelijke afspraak hebt, in de avonduren probeer je nog wat werk te doen in plaats van te ontspannen en als het echt tegenzit kom je een hele dag niet eens buiten. Herkenbaar? Voor ons is dit in ieder geval de realiteit.
Daarom maakten wij in samenwerking met Eva van Breugel twee super fijne yoga flows om zo je werkdag beter te kunnen markeren. Eva weet als geen ander hoe belangrijk het bewaken van deze grenzen is. Ze is single mom van een vijfjarige, werkt als freelance programmamaker en producent binnen stedelijke ontwikkeling en is yoga teacher. Dit alles doet ze met Rotterdamse flair. En daar houden wij van!
Geniet van dit kadootje en laat het je door deze lockdown weken loodsen!
Morning flow
Lekker wakker worden voordat je aan je werkdag begint. Kort stilstaan bij de dag de zich voor je uitstrekt en het losmaken van de energie in je lichaam. Zo ben je klaar voor weer een werkdag!
Evening flow
Sluit je werk af met een korte yoga practice om zo het eind van de werkdag te markeren. Stretch je zoomschouders, laat de spanning in je lichaam los en ga ontspannen de avond in.

Wil jij ook op een andere manier aan de slag met het bewaken van je grenzen?
Dan is deze mini-gids Ont-moeten misschien wel wat voor jou! De gids bevat 5 super praktische manieren om vandaag nog te starten met minder moeten en meer vrijheid in je leven.
Iris: “De tips die ik je geef zijn oefeningen die ik mijn coachees ook vaak meegeef en die mij persoonlijk ook steeds weer helpen om te ont-moeten. Want ja: ont- moeten kun je leren, maar het leven is ook een continue zoektocht naar balans, iedere keer als je ‘m vindt is ie eigenlijk alweer weg. En dan gebruik ik deze oefeningen weer om een nieuw evenwicht te vinden”.
We selecteerden ook nog een aantal artikelen voor je:

De 7 stappen van The Flamingo Way uitgelegd in onze podcast
In oktober lanceerden wij Blooming Stories de Podcast! Iets waar wij al heel lang mee bezig waren, maar het is er nu toch eindelijk van gekomen. Inmiddels staan er al diverse afleveringen online en zijn

Huidige klanten vs. doelgroep. Wat is het verschil?
Weet jij exact wie je doelgroep is en hoe je die kunt bereiken? Nee? Misschien voel je je een beetje betrapt, dat je dat niet precies weet. Of voel je zelfs je wangen een beetje

Het belang van persona voor jouw bedrijf
Het belang van persona voor jouw bedrijf Het schrijven van persona is een ontzettend belangrijk onderdeel van branding. Het is een fictieve weergave van je ideale klant met tal van kenmerken. Met een persona komt